Współpraca. Bądź widoczny i dotrzyj do większej liczby odbiorców
Opis Współpraca
Zapraszamy do współpracy

Odwiedzamy mało znane miasta, które skrywają ciekawą historię, a mieszkańcy są dumni ze swojej Małej Ojczyzny. Chcemy podzielić się z naszymi czytelnikami i widzami zebranymi informacjami i popularyzować wiedzę o Polsce i świecie.

Chętnie angażujemy się w ciekawe projekty i inicjatywy, które pozwalają nam rozwijać się personalnie, zdobywać nowe doświadczenie, nawiązywać kontakty, zobaczyć nowe miejsca czy przetestować sprzęt, produkty i akcesoria dedykowane dla turystów i podróżników.

Jesteśmy miłośnikami regionalnej Polski

Podróżując po Polsce nagraliśmy serię filmów we współpracy m.in. z Kłodzkiem, Świdnicą, Nową Rudą, Strzelinem, Krotoszynem, Kudową-Zdrojem, a także relacje ze zwiedzania wielu ciekawych obiektów, w tym dawnej kopalni Nowa Ruda, Twierdzy Kłodzko czy kopalni granitu w Strzelinie.

Posiadamy doświadczenie w organizacji wypraw, prowadzeniu szkoleń, wykładów i warsztatów. Chętnie zaangażujemy się w tworzenie nowych przewodników i materiałów promocyjnych instytucji czy jednostek samorządowych.

park zdrojowy 3

W 2019 roku odwiedziliśmy Kłodzko. Nasza wizyta zaowocowała powstaniem serii filmów.

Z każdej podróży przywozimy gigabajty zdjęć i materiałów wideo, ponieważ obiekty, które zwiedzamy dokumentujemy bardzo starannie. Efektem naszej pracy są kompletne przewodniki po zabytkach i muzeach opatrzone opisem konsultowanym z osobami odpowiedzialnymi za opiekę tych obiektów. Taki model współpracy pozwala nam unikać niewłaściwych sformułowań i przekłamań, które często pojawiają się w opisach bez autoryzacji.

przewodnik fresk

Pani Urszula Gulbińska-Konopa opowiedziała nam o malowidłach Piwnicy pod Fortuną. Zdobytą wiedzę przedstawiliśmy w filmie.

Wybrani Partnerzy z ostatnich lat:

240 Logo: Lubelskie podziemia

Lubelska Trasa Podziemna

Lubimy podróżować... daleko

Kilka razy w roku wybieramy się na dłuższe, zagraniczne wojaże. Takie kilkudniowe lub nawet dwutygodniowe wypady są idealnym momentem na zaprezentowanie ciekawego, przydatnego w podróży produktu.

Chętnie podejmiemy się zadania, które może polegać na testowaniu i prezentacji akcesoriów przydatnych podróżnikom i turystom, a nasze wrażenia nie tylko opisać na portalu, ale również omówić w filmie lub poświęcić temu zagadnieniu cały odcinek. Jesteśmy również otwarci na propozycje z Państwa strony.

Podczas podróży po Azji w 2019 roku nagraliśmy szczegółowy wideo poradnik o pakowaniu bagażu podręcznego.

sebek plecak 2

Dalekie podróże to idealny moment na wypromowanie marki i zaprezentowanie ciekawych akcesoriów dla podróżników i turystów.

Prelekcje podróżnicze, wykłady i wywiady

Odbyliśmy wiele podróży, podczas których zobaczyliśmy cuda tego świata. Nasze wycieczki to nie tylko hotele i tzw plażing & smażing. Zawsze staramy się maksymalnie wykorzystać czas, jaki spędzamy w danej miejscowości, aby zwiedzić okolicę, a czasem i odległe miejsca.

Obserwujemy miejscową ludność, ponieważ ciekawi nas ich filozofia i podejście do życia. Interesujemy się miejscową kulturą, organizacją transportu, rozwiązaniami dotyczącymi ekologii. To wszystko rejestrujemy, a zebrane przez nas informacje przekazujemy w formie prelekcji, wykładów lub wywiadów.

preintro

Prelekcja w Poczekalni Kultury w Darłowie | Fot. Anna Grabowska.

Sprzęt i akcesoria
poddajemy ekstremalnym testom

Podczas naszych podróżny niejednokrotnie testowaliśmy sprzęt i akcesoria. Zróżnicowane formy naszych wycieczek pozwalają nam dokładnie zaprezentować i sprawdzić sprzęt, którym nagrywamy. Podczas naszej wycieczki zużyliśmy dziesiątki kart pamięci, kilka smartfonów i akcesoriów do kamer sportowych. Sprawdziliśmy na sobie działanie specjalistycznej odzieży oraz wielu plecaków i toreb podróżniczych.

Jeśli są Państwo zainteresowani taką współpracą, chętnie poddamy ekstremalnym testom produkty i akcesoria dedykowane podróżnikom.

wojtek widok

Wojtek z pomocnikiem testują lustrzankę w Gambii.

Publikujemy w mediach

Relacje z naszych podróży można znaleźć także na łamach ogólnokrajowych wydawnictw - nie tylko w formie elektronicznej, ale i drukowanej.

241 Logo: Lubelskie legendy w Rynku Lubleskim

241 Logo: Pamukkale i Hierapolis w Plus GK24.pl

241 Logo: Perła baroku na darłowskim portalu

241 Logo: Jarosławiec24 pisze o naszej wizycie

241 Logo: Podróże Na Stacji Paliw

241 Logo: Polska Organizacja Turystyczna o naszej relacji z Opola

Zapraszamy do współpracy

Nawiążemy kontakt z firmami lub organizacjami, które są zainteresowane zarówno krótkoterminową jak i stałą współpracą z korzyścią dla naszego duetu i naszego Partnera.

Chętnie zrecenzujemy produkty lub usługi, które mają związek z szeroko pojętą turystyką lub podróżowaniem, które możemy sami przetestować.

Jeśli jesteście zainteresowani współpracą skontaktujcie się z nami.

Wojtek & Sebastian

Na tym portalu publikujemy całą wiedzę i doświadczenie zebrane podczas wielu podróży po Polsce i świecie.

Działamy w sektorze turystycznym od ponad dekady. Jesteśmy rozpoznawalną marką. Współpracowaliśmy z samorządami, przedsiębiorcami i organizacjami turystycznymi.